از ابتدای سالجاری تاکنون؛

ایجاد 1512 فرصت شغلی در سطح استان توسط کمیته امداد 

تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از ایجاد 1512 فرصت شغلی در سطح استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد. 
کد خبر: ۹۶۲۴۸۳۷
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاارن با تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت اظهار داشت: ایجاد فرصت شغلی و اشتغالزایی برای مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد 1238 مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ 117 میلیارد تومان در سطح استان پرداخت شده است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 274 تن از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز توسط کاریابی صاحب شغل شده اند که در مجموع با تسهیلات اعطایی و کاریابی، تعداد 1512 فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی در ایجاد فرصت شغلی بعد از استان تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان نیز در اعطای تسهیلات از رتبه دوم کشوری به اول ارتقا یافته است.

ملامهدی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال حرفی برای گفتن دارد، افزود: این نهاد در سال های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر استان در ایجاد اشتغال شناخته شده است.

وی در پایان گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات استغالزایی در عملکرد 5 ماهه مقام نخست کشور را دارد. 

 

ارسال نظرات